SNAK MED OS PÅ20 64 51 59

Vores koncept

Vi mener ikke rengøring, haveservice og boligpasning bør koste det hvide ud af øjnene. Vi fokuserer derfor intensivt på udvalgte områder for at kunne opnå en synergieffekt ved at have mange kunder indenfor ét område. Vi vil give den almindelige dansker mulighed for at få mere tid til nærvær med familie og venner, eller kort sagt: Bruge sin fritid på det han/hun ønsker.

Vi har servicebiler kørende over hele Nordjylland og vi arbejder administrativt med flere løsninger som gør livet lettere for dig til en lav pris, uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Velkommen hos Jysk Boligservice.

KONTAKT OS OG HØR MERE

100% KVALITETSKONTROL

Jysk Boligservice’s system til kvalitetsstyring er baseret på principperne bag en ISO 9002 certificering. Vi har bevidst valgt ikke at lade os certificere, da vi anser udviklingen af nye rengøringsmetoder og dermed også instrumenterne til kvalitetsstyring for værende en dynamisk proces, der hele tiden kræver justeringer.

Vores kvalitetskontrol bygger på 3 kontroller, som sikrer vores kunder et optimalt og ensartet produkt.

Kontrol fra medarbejder

Efter ethvert udført arbejde gennemgås den liste som er blevet udarbejdet mellem kunde og medarbejder på det første møde forinden opgaven. Medarbejderen tjekker om alle aftalte opgaver er udført, og holder altid den aftalte tidsramme.

Ændringsnotifikation

Efter endt udførelse af arbejdet er det muligt for kunden at ringe eller e-maile eventuelle mangler, tilføjelser og ændringer til vores kundesupport. Disse træder i kraft med det samme, da de bliver indtastet i vores system som giver beskeden videre til den ansvarlige medarbejder.

Uvildig egenkontrol

Vi har kontrollanter kørende som uvildigt foretager stikprøver, hvor et sæt af kontrolrutiner bliver foretaget.

ENGAGEREDE MEDARBEJDERE

Vi har høje krav til vores medarbejdere, så det kan du også roligt have. Gennem dialoger og en god atmosfære forsøger vi at skabe de optimale arbejdsbetingelser for vores ansatte, så de trives og kan yde deres optimale for dig.

Vi garanterer, at alle vores medarbejdere har ren straffeattest og bærer ID-kort med navn og billede, så du ved hvem personen er – det skaber tryghed og tillid. Der er desuden af hensyn til dig og dit hjem en ubetinget tavshedspligt, således at du kan være sikker på at hvad der sker i dit hus, bliver i dit hus. Vores krav – din sikkerhed.

Når vi ansætter medarbejdere, har vi meget strenge krav så vi ved kvaliteten er i orden, også første gang. Skulle det ske at du er utilfreds med noget, er du altid velkommen til at ringe eller skrive din kritik på vores kvalitetskontrolseddel, der ligger til din rådighed hver gang efter endt rengøring. Ellers er vi ikke længere væk end et opkald eller en e-mail.

RENGØRING MED OMTANKE

Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og heller ikke med miljøet. Derfor bærer alle vores rengøringsmidler miljømærkerne “Den Nordiske Svane” eller “Den Europæiske Blomst”. Disse to mærker er de eneste offentligt godkendte miljømærker i Danmark og er begge karakteriseret ved skrappe krav om hensynstagen til sundhed, minimal miljøforurening, samt god kvalitet.

Hele filosofien bag miljømærkerne er at bidrage til en mere bæredygtig produktion og forbrug gennem konstante trinvise forbedringer – og det er en filosofi vi deler.

Foruden miljømærker har vi også fokus på korrekt dosering, samt miljørigtige rengøringsartikler således miljøet bliver belastet mindst muligt.

For mere information om de to miljømærker:http://www.ecolabel.dk/

eco_label-logo nordisk-logo

REGNING & BETALING

Efter vi har udført den ønskede service hos dig, modtager du kort efter en faktura. Denne indeholder oplysninger om servicen udført.

For faste kunder er det muligt at få en regning som betales med månedligt træk via betalingsservice. Vi fakturerer fra den 20. til den 20. i alle måneder, med 10 dages netto-betaling.

Tilmelding til betalingsservice via Nets (tidligere PBS):
Her kan du tilmelde dig til Betalingsservice. Så bliver dine fremtidige regninger betalt til tiden – hverken for tidligt eller for sent. Du slipper for at stå i kø på posthuset eller i banken. Eller for besværet med at taste betalingsoplysningerne i din netbank. Betalingsservice klarer betalingerne for dig. Det er det nemmeste i verden. Tilmeld dig HER – hvor du også kan se reglerne.

Betalingsmetoder:

  • Bankoverførsel
  • Nets betalingsservice (Tidligere PBS)
  • Girokort

Hvis du betaler via bankoverførsel skal du huske at angive navn og kundenr. som reference.

For faktura sendt med Post Danmark pålægges 25 kr. i administrationsgebyr. Ved for sen betaling kan der blive pålagt et rykkergebyr på 100 kr. i administrationsomkostning. Ved forgæves kørsel / manglende framelding af service minumum 48 timer inden den aftalte tid kan opkræves 1 times fakturering som godtgørelse.

JOB HOS JYSK BOLIGSERVICE

Ønsker du at søge job hos Jysk Boligservice skal du sende os en mail. Vi hører gerne fra interesserede ansøgere. Hos Jysk Boligservice kører vim naturligvis altid med overenskomstmæssig løn. Send os en e-mail på: job@jyskboligservice.dk

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan kan I gøre det så billigt?

Grunden skyldes vi fokuserer intensivt på at få mange kunder indenfor ét område og ønsker der igennem at opnå en synergieffekt ved at minimere ‘spildtid’ mest muligt.

Desuden handler vi engros på vores rengøringsartikler, som sikrer dig miljøvenlige produkter billigere end hvis du selv skulle købe dem.

Hvor meget rengøring behøver jeg?

Det er individuelt hvad og hvor ofte vores kunder ønsker at få gjort rent. Det kan være lige fra to gange om ugen til en gang om måneden. Typisk er det 2-4 timer om ugen eller hver 14. dag.

Vi har et motto som siger: Ingen opgave er for lille og ingen for stor – det er dig der bestemmer. 

Er I forsikret?

Ja, vi har både erhvervsforsikring og arbejdsskadeforsikring.

Personskadeforsikringen sikrer vores medarbejdere en tryg arbejdsplads hvor de ikke skal være bekymrede for fremtiden ved personlige skader.

Erhvervsskadeforsikringen sikrer dit hjem. Skulle uheldet være ude og én af dine genstande lide last eller anden skade ske er du dækket. Det er ikke sket endnu, men det er altid godt at være på den sikre side.

Kan jeg være sikker ved at overlade mit hjem til jer?

Ja. Alle vores medarbejdere har fået gennemtjekket papirer, og bærer alle ren straffeattest. Vi lægger desuden stor vægt på menneskelige kvaliteter og kvalifikationer, da tillid er fundamentet for et godt samarbejde.

Hvad nu hvis jeg ikke har behov for rengøring i en periode, f.eks. pga. ferie?

Du kan altid afbestille din rengøringsordning hvis du ikke er hjemme. Vi er meget fleksible og er blot et opkald væk med åbningstider 9 timer alle hverdage og 6 timer om lørdagen. Det er også muligt at maile sin ferieaflysning til info@jyskboligservice.dk Husk at skrive kundenummer eller adresse.

Har I alle rengøringsartikler og rengøringsmidler med?

Ja, vi har alt indenfor rengøringsartikler og rengøringsmidler. Ofte har vi mange specialprodukter som private af gode grunde ikke har, hvilket også sikrer en bedre rengøring iforhold til det konkrete behov.

For at skelne overfor Skat hvad der er arbejdsløn og arbejdsmaterialer, er der et tillæg på 18 kr. inkl. moms i timen for at benytte vores rengøringsartikler og rengøringsmidler. Dette er mere et symbolsk beløb, og du kan altid selv vælge om vi skal benytte dine eller vores rengøringsprodukter.

Rydder I sne?

På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke denne service, men er noget vi løbende overvejer.

Jeg ønsker et tilbud fra Jer - hvordan foregår det?

Inden vi afgiver et tilbud foretager vi altid en besigtigelse af ejendommen. Dette for dels at sikre vi imødekommer de forskellige ønsker og behov du har, samt for at kunne afgive så retvisende et tilbud som muligt.

INTERESSERET I AT HØRE MERE?

Har du flere spørgsmål eller kunne du tænke dig at høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig med din rengørings- og/eller serviceopgave?

KONTAKT OS OG HØR MERE